Model m-ki Jeep oferowany w latach 2006 - 2010 w zależności od rocznika w wersjach: Laredo, Limited, Overland oraz Sport
To model wyposażony w silniki benzynowe o pojemności: 3.7, 4.7 i 5.7 HEMI oraz silnik diesla o pojemności 3.0 CRD
Jeep Commander II został zaprezentowany w 2021 roku z myślą o rynku brazylijskim oraz indyjskim.
Podstawowe:
średnica zawracania | |
kąt natarcia | |
kąt zejścia | |
kąt rampowy | |
prześwit | |
głębokość brodzenia |
Wymiary:
długość | |
szerokość | |
wysokość | |
rozstaw osi | |
rozstaw kół | |
pojemność bagażnika | |
pojemność zbiornika paliwa |
Pojemności:
masa własna | ||||
masa całkowita | ||||
ładowność | ||||
pojemność (ccm) | ||||
liczba zaworów | ||||
moc w KM (przy obr./min) |
||||
moment (Nm przy obr/min) |
W modelu Commander spotykamy następujące rodzaje tapicerki
styl | ||
---|---|---|
Wrench - 17" x 7,5" | ||
Hulk - 17" x 7,5" | ||
Chrome Clad - 17" x 7,5" |
3.7226 kM (model: sport) |
W5A580(reduktor NV140) |
1. 3.59 2. 2.19 3. 1.41 4. 1.00 5. 0.83 R. 3.16 Ratio: 3.07:1 |
5.7345 kM (model: limited) |
545RFE(reduktor NV245) |
1. 3.00 2. 1.67 (1.50 kickdown) 3. 1.00 4. 0.75 5. 0.67 Ratio: 3.73 |
3.7226 kM |
W5A580(reduktor NV140) |
1. 3.59 2. 2.19 3. 1.41 4. 1.00 5. 0.83 R. 3.16 Ratio: 3.07:1 |
4.7287 kM 5.7345 kM |
545RFE(reduktor NV245) |
1. 3.00 2. 1.67 (1.50 kickdown) 3. 1.00 4. 0.75 5. 0.67 Ratio: 3.73 |
3.7226 kM |
W5A580(reduktor NV140) |
1. 3.59 2. 2.19 3. 1.41 4. 1.00 5. 0.83 R. 3.16 Ratio: 3.07:1 Ratio: 3.55:1 (z reduktorem NV245) |
4.7287 kM 5.7345 kM |
545RFE(reduktor NV245) |
1. 3.00 2. 1.67 (1.50 kickdown) 3. 1.00 4. 0.75 5. 0.67 Ratio: 3.73 |
Nunc tortor sit amet, lacinia mattis leo. Maecenas iaculis dui et eros ullamcorper pulvinar. Pellentesque dapibus, ex quis maximus sollicitudin, lorem est dapibus felis, ut feugiat mauris ante in turpis. Phasellus volutpat in leo ut finibus. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Phasellus in nibh aliquam augue ullamcorper feugiat. Aenean consequat tellus ac fringilla gravida. Nulla condimentum ligula nec viverra pretium. Integer bibendum ligula nec mi placerat, nec mollis elit varius.
Sed a justo pretium, feugiat, tempor libero eu, elementum urna. Integer sagittis lacinia neque non bibendum. Donec nec dui quis tortor ultricies pellentesque. Vivamus eleifend neque in tortor sodales, ut condimentum felis vestibulum. Maecenas massa justo, porttitor posuere dignissim id, vehicula ut odio. Nullam consectetur est a imperdiet egestas. Aenean varius erat nisl.Nullam tincidunt, lacus in tincidunt ornare, magna dui commodo leo
Pellentesque eu faucibus justo. Suspendisseeuismod mattis augue, at consequat neque ullamcorper sed. Curab itur lacinia blandit lacus, vel auctor risus tristique a. Nulla ornare eros elit, sed fringilla ligula sollicit udin in. Int erdum et malesuada ames ac ante ipsum primis in faucibus. Integer ac vestibulum augue. Proin suscipit lectus et risus vehicula, eget semper eros placerat. Proin eu enim urna. Pellentesque interdum ven enatis urna, vel semper velit. Pellentesque in nulla eget neque mollis tempor non ac lorem.
Vestibulum ornare non risus dignissim scelerisque. Nulla interdum luctus turpis, eget suscipit nisl mattis ac. Proin imperdiet tem por sem, ac convallis sapien dignissim vel. Vivamus non faucibus velit. Pellentesque vitae ligula nec diam ul tricies rutrum non non ante. Maecenas dapibus, ante et hendrerit ornare, dui lacus tincidunt odio, non lo bortis massa augue in mi. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer ac interdum sa pien. Phasellus tincidunt tellus at ligula aliquam, non vulputate nisi commodo.